Legalny e-commerce
Melania duze 2
Melania Wawrzyniak
TIGERS
Melania Wawrzyniak

W Tigers Melania zajmuje stanowisko Marketing Leadera, nadzoruje komunikację agencji we wszystkich kanałach. Według Testu Gallupa TOP3 jej mocnych stron to: Strateg, Indywidualizacja i Analityk. 

Na co dzień Melania odpowiada za realizację celów komunikacyjnych agencji i ich przełożenie na cele biznesowe. Wspiera kluczowe projekty agencji. Specjalizuje się w strategii oraz kampaniach kreatywnych csrowych oraz employer brandingowych. Analiza i audyt to podstawa jej działania, na podstawie wniosków z przeszłości, a także danych rynkowych przygotowuje kreatywne rozwiązania dopasowane do odbiorców marki. Swoją wiedzą dzieli się z innymi podczas dedykowanych szkoleń. 

Doświadczenie zdobywała w agencjach PR i digital, a także zespole Customer Success w Tigers, gdzie zajmowała się tworzeniem strategii komunikacyjnych, prowadzeniem kanałów social media, influencer marketingiem oraz kontaktem z mediami i komunikacją kryzysową. Realizowała projekty dla klientów z branży FMCG, fashion, rozrywkowej i technologicznej. 

Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie SWPS.

Polityka prywatności

Strona pod troskliwymi skrzydłami 🦋 simply yourself. Grafiki z Pexels.